måndag 11 april 2011

magisk helg

Efter en jobbig vecka med begravning, nej till jobb och arbetsförmedlingsbesök så blev det en helt otroligt bra helg. Efter att Rocky hade tröstat mig lite drog jag på mig randig tröja & converse slängde ner en räksallad och åkte med linnea till stan för att se på Håkan Hellström.Mycketmycket bra och trevlig kväll. Lördagen sov jag mest tills jag packade väskan satte mig i 940:n plockade upp mikaela och for till malmö med tåget. Mötte upp Jens-Ola på centralen och åkte hem till honom. Han blandade drinkar och vi satt på balkongen och njöt av sol & drinkar. Sen gick vi till Triangeln och mötte upp erik brandman innan vi slog oss ner på möllan och åt lite mat. Sen gick vi tillbaka till j-o och berusade oss. Gick till volym, sen kb . sen gick de andra två hem. Jag gick till Debaser och mötte upp halva Osby och malin. Kuuuul. Söndagen var bakis som fasen. Tog en kaffe på centralen innan tåget gick hem. Körde hem tog en dusch & stack till ekudden för att umgås och äta lite chilli con carne. Det var nice. Jag och tony gick en sväng med Rocky och sen körde jag till maxi och köpte solstolar och sen till moster monica innan jag körde hem och sov. Idag har vi varit ute i det fina vädret , gått en runda med rocky och målat garage. Så varmt och skönt. :)















Inga kommentarer: