lördag 6 december 2008

daddy´s gone.

Allt känns så uselt nu. Usch. Innan tyckte jag att det var helt okej att vara hemma, men nu känner jag mig nästan pigg och då känns det piss att sitta hemma en lördagkväll. Jäkla halsfluss. sen fick jag ett telefonsamtal från en mindre nykter person nyss som ville höra om det var nåt drag på granada och sen ha skjuts dit. Uschuschusch. Jag vill ut härifrån !

Det känns som jag inte har levt sedan i onsdags och det har jag ju inte heller. Jag har bara legat i sängen och på sin höjd ätit en lite bit mat ibland om halsen har tillåtit det. Jag har inte duschat och inte ens bytt kläder, behöver jag säga att jag känner mej äcklig. Nu ska jag nog ta mej en lur, och då menar jag inte telefon utan en sovstund. Det kommer nog att bli svårt, men kanske om jag har lite glasvegas i öronen. imorn ska jag duscha .

ciao
li.

Inga kommentarer: