onsdag 26 november 2008

geraldine.

Efter tre intensiva dagar så trodde jag att det hade gått en hel vecka idag. Allt är så otroligt rörigt. Igår kopplade vi bort brandlarmet och det resulterade i ett stort gäng brandmän på studiebesök. leif kom och hälsade, det var trevligt.

Bilen har också haft det hektiskt denna veckan. I måndags var det nya däck på den - svårt att köra. I tisdags hade kylarsystemet frusit och det gjorde så att det inte kom någon värme inne i bilen och motorn blev överhettad och började koka. Idag gick ljuddämparen sönder. Så om ni hör en högljudd bil så är det nog jag. Ojoj vad jag skrattade.

Nu hoppas jag på att det blir två ganska lugna dagar, när vi bara är fyra stycken på stället. Näpp imorn ska jag köra till jubbet kl sju så jag ska nog snart gå och lägga mej.

ciao.
li.

Inga kommentarer: