fredag 14 november 2008

tired of being an object?

Feber, jag har feber. Eller det känns så i alla fall. Mamma har städat bort termometern. Jag var hemma från jobbet idag för gårdagen var jobbig både för mej och för alla andra som fick stå ut med mitt snörvlande. Förr i tiden tyckte jag att det kunde vara mysigt att vara sjuk, men nu är det bara trist det måste ju vara ett tecken på att jag trivs. När jag ringde jobbet imorse frågade annika om det var samma som paula och det hoppas jag verkligen inte, hon har varit hemma i nästan två veckor. Jag är redan trött på allt vad nässpray värktabletter och snor heter. Jag ska bli frisk innan måndag. Gärna tidigare. Jag såg framemot denna helgen, men nu längtar jag tills den är över. eftersom mina kära föräldrar för en gångs skull inte är hemma när jag verkligen behöver dom så får jag väl försöka fixa ihop nåt att äta alldeles själv.

li.

Inga kommentarer: