torsdag 14 augusti 2008

underground.

Blabla, veckorna går fort blabla. Det är typ det enda jag skriver om. Boooring. Idag var det massagedags på jobbet och oj, oj, oj. Jag längtar till vecka 27 för då blir det massage. de där 20 minutrarna var de bästa idag. Helt underbart. Efter ett ösregn på lunchen när jag hade varit och hämtat tackkorten skulle jag springa snabbt in, men glömde att ta ut nyckeln ur dörren så jag böjde hela bilnyckeln haha, klantigt. Men pappa rättade till den när jag kom hem och sen var jag och mamma ute och gick. nu ska jag packa ihop mina belångings och duscha, min rygg är fortfarande helt flottig av massageoljan. eckligt. (:
vi fick förresten en 40tums väggteve på jobbet idag.
Vadå? Ned Flanders, vänsterhänt?
li.



1 kommentar:

sawthebestmovie sa...

Svar: Tack så mycket! :)