måndag 25 augusti 2008

tot.

über var sådär überbra. (: trots att jag tappade bort min kamera för femte gången denna sommaren, dock lite mer på allvar nu. Men dagens höjdpunkt var helt klart när jag fick tillbaka den. De låg i taxin precis som alla sa. Jag ville bara inte hoppas på för mycket. Jag har den här hos mej nu och trots att jag bara hade den hemma hos nicole och i taxin så var det 106 bilder på den. Fråga mej inte hur jag har hunnit ta så många bilder på så kort tid. (: haha.

Idag har varit en ganska jobbig dag. måndag, fortfarande lite bakis men bara i sinnet. jag hade behövt sova idag. men jobbet kallar. dessutom fyller tobeylou tretton år idag. så vi har firat henne lite smått. (: jag har fått oerhört ont i magen. knip så jag ska nog sova nu!

li.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahahhahaha. INTE IGEN LINDA ! du är nog den slarvigaste jag känner och samtidigt har mest tur också ! hahahaha.