lördag 23 augusti 2008

paper planes.

två. allt känns så dubbelt just nu. jag vet inte om det är positivit eller negativt men konstigt är det. jag är pepp inför ikväll och hoppas på att det blir minst lika bra som förra gången, men samtidigt är jag så arg att jag inte orkar åka dit. men den där sista tanken ska jag lägga undan i alla fall tills i morgon. haha. Nej, det KOMMER att bli sjukt kul ikväll. Malmö förra helgen var förresten också helt sjukt. Jag kom sent till malini. vi gick till krets men malini och elias . svårt att hålla sej för skratt när vi såg vem som stod där längs väggen och diggade. så vi fick gå ut. vi gick hem igen och lämnade vin och sen vidare, ja vi skulle till mölleplatsen men var hamnade vi. Vi var på toa på citadellsvägen och tog en bulle var och ett wienerbröd innan vi gick mot mölleplatsen för att åtminstone se en eller två låtar med billie. det fick vi, typ fem eller sex och vi blev lyckliga. Träffade några m hade träffat i gothenburg sen gick vi ut och träffade filip med vänner. gick in igen tillsammans och tittade på maia. jag fick en sten i skon och ett hål i hälen sen haltade vi hemåt. träffade berger på vägen och sen sov vi.

jag inser att det blir för jobbigt att skriva såhär så jag ändrar mej (:

m upp jag sov. handla. ut igen. Åkte för långt. skulle till värnhem men kom till dan park. hahha. vi kom till anna men sen var vi tvugna att sticka igen. the fine arts showcase. looptroop. en himmelens massa velande. djurens rätt. retro. svartklubb. galet mycket skratt. ugglybetty. (:

Nu ska jag ladda så att jag är mer pepp än depp ikväll !

/li.

Inga kommentarer: