fredag 18 juli 2008

we are a good family.

Jag hostar så att jag klöks och snorar ner allt i min närhet, men ändå är jag på så bra humör att jag inte vet riktigt var jag ska bli av. Jag hoppas att det håller i sej tills imorn. För nej, jag tänker inte ligga hemma bara för att jag HAR varit sjuk. Jag får bara se till att jag har rejält med kläder på mej. (:

Idag var jag tillbaka på jobbet och trots att jag bara hade varit borta 1½ dag så hade de saknat mej och hade massor med arbete åt mej. Idag har jag skickat 66 kataloger och 14 lådor med 46 kataloger i varje låda. Det blir 710 kataloger och det är inte dåligt på en dag sådär.

malini fyller år idag så hela familjen utom jag åkte ner till malmö för att fira henne. Och så fick de parkeringsböter. aaah klant! det hade aldrig hänt om jag hade varit med. haha. Jag hoppas i alla fall att hon fick en bra födelsedag trots att jag inte var med och förgyllde den.

Nu är klockan snart elva och jag måste byta lakan innan jag går och lägger mej. Jag vill inte tänka på hur mycket bakterier som finns i min säng nu! uuurk. Nepp

Overandout!
li.

Inga kommentarer: