onsdag 9 juli 2008

I'm on the road.

Jag antar att det här är en sån dag man skulle vilja läsa om när man blir gammal. Första dagen på allra första riktiga jobbet. Men egentligen är jag för trött för att skriva något alls. Det var otroligt mycket att få in i skallen och det var längesen jag lärde mej såhär mycket på en dag. Det ska bli spännande att se hur mycket av allt som anna lärt mej idag som jag verkligen kommer ihåg. Vi hann med riktigt mycket idag, det var en riktigt kul dag och den gick orimligt fort. När jag kom hem efter första arbetsdagen väntade min nya klocka som hade kommit med posten. Riktigt snabb leverans. Den var inte som jag hade tänkt mej men den var fin ändå, så den stannar hos mej.

Jag bpkade tivolirock biljett och det kanske kan bli en snabb liten runda till Kristianstad imorgon efetr jobbet. men jag får se jag har inte riktigt bestämt mej än. Nu ska jag försöka sova snart så att jag orkar med att lära mej mer imorn.

gonatt!
li.

Inga kommentarer: