onsdag 30 juli 2008

love and neon lights.

Jahaja, det var ett litet tag sedan, förutom mitt lilla utbrottsinlägg, men jag blir så förbannad på folk som beter sej så. Nog om det nu, för nu är jag glad! (: Imorgon är det dags för emmabodafestival. Skulle egentligen ha åkt idag så därför var jag ledig från jobbet. Därför skulle jag ha packat idag, men det har jag inte gjort. För igår ringde de och sa att min paxade mobil hade kommit. Snacka om att jag blev glad när jag satt i fortet och åt köttfärslimpa. Jag och mamma och pappa tog därför en liten tripp till stan idag och sen en sväng om åhus. och nu har jag min nya mobil, fast inte riktigt. Eftersom det är festival så vill jag inte ha med den när den är så ny och dessutom fyller jag ju år på måndag så då ska jag få den i present. wiiie.

Pratade just med kusinerna på msn, de är i thailand och har det skönt. Jag skulle mer än gärna vara där, fast inte just nu. kanske om en månad eller två, eller tre eller om ett år och så kanske det blir också. Well nu ska jag väl ta och packa, så att jag är redo för avfärd imorn!

li.

Inga kommentarer: