måndag 7 juli 2008

lovers are lonely.

Hela förra veckan var helt otrolig. Lördag var det ju über, söndag åhus, måndagen tog jag det bara lugnt. sen var det full fart resten av veckan. På tisdagen åkte jag med kusinerna till Karlshamn och Kreativum och lekte av oss lite. Det var mycket trevligt. Halva onsdagen var jag hemma sen kom mamma hem från IKEA och då satte vi oss i bilen och körde mot Falkenberg. Det var soligt och varmt och vi hade trevligt. På kvällen åkte vi in i Falkenberg, vi bodde lite utanför i en liten ekologisk stuga, med havsutsikt. Vi var i alla fall inne i stan och åt det godaste jag har ätit på länge. sen åkte vi tillbaka till stugan och kollade på den finaste solnedgången innan vi gick och la oss. På torsdagen började vi med en promenad ner till havet och därefter en brakfrukost. sen körde vi till GeKås i Ullared. Jag köpte rätt mycket, kvittot blev långt och alldeles för dyrt, men man är ju inte i ullared så ofta! (: I fredag tog jag det lugnt hemma, solade lite och hade det bra. sen hörde t av sej och vi drog in till krstd dagarna en liten runda och smidde planer om morgondagen. På lördagen stack vi till sölvesborg och killebom, det var trevligt. vi tillbringade natten i jennys saab fyra personer, det var kul och obekvämt! (: Igår var det fika hos grannarna efter att jag hade kommit hem. Sen somnade jag innan jag stack till osby för att hämta malini. Idag har det inte hnt särskilt mkt. Just nu sitter jag vid klumpdatorn med lilla datorn bredvid mej. Jag började skiriva på tangentbordet till klumpdatorn och undrade varför det inte dök upp några bokstäver på skärmen på laptopen. haha. snart är alla bilder fixade och då ska jag ha kul ! imorgon är det andra planer. det ska bli kul! (:

li.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar din musiksmak starkt ;)