onsdag 30 mars 2011

lär mig

Dagarna har varit så konstiga denna veckan. Antar att det beror på att söndagen var lördag och att Uno dog i söndags, mamma har varit hos mormor dygnet runt och fixat känns det som och jag känner mig väldigt deppig. Det känns väldigt konstigt det här med Uno. Först tänkte jag inte på det, men han har ju faktiskt funnits med mig hela mitt liv. Åh jag minns när vi var i Skyttatorp det var så mysigt på den lilla gården, med den lilla ladan och kullen som jag och malin rullade nerför.

Gårdagen flög bara förbi och idag också. Jag, Mikaela, Hanna, Alva och Rocky var ute och gick idag på förmiddagen och sen gjorde jag sushi när jag kom hem. MUMS!


tonfiskröra avokado paprika


Sen blev jag så fasligt sugen på arraksbollar, men varken vi eller konsum hade någon arrak så jag köpte färdiga istället. Dessutom kan jag inte minnas att jag nånsinn ätit arraksbollar, konstigt att man kan bli sugen på det då.

håller tummarna

li. 

Inga kommentarer: