fredag 24 oktober 2008

turncoat.

Hastigt och lustigt!

Jag kom på att jag kanske skulle berätta om superveckan. I onsdags åkte jag och mami ner till malini i malmö och sen stack vi ut i stan och åt vääääärldens godaste mat och vin. Därefter gick vi till konserthuset och såg sophie zelmani. det var braaa och underhållande. jag skrattade så att jag höll på att dö. sen hem till malini och sova ett tag och sen upp tidigt som.... åkte tåg till jobbet och jobbade. Det var jobbigt. jag var trött. Det blev lunch och jag mötte upp s och åt lunch. Jag fick en födelsedagspresent och gick tillbaka till jobbet efter en trevlig timme och åt tårta. Det böev som en lite födelsedag. sen kom malini och mamma och vi körde hem igen. trötttrött.

Idag var det jobb igen och ännu mer tårta. tack sas. ! ikväll är det fredag. jag är hemma. jag laddar för imorn. (:

li.

Inga kommentarer: