måndag 6 oktober 2008

jag ger dig min morgon.


Öhm, det har gått tre veckor sen jag skrev sist. Förr kunde jag skriva tre inlägg om dagen. Och jag som trodde att jag skulle få mer tid över till annat skoj när jag slutade skolan. Tre veckor. Det har hunnit hända a lot! Mycket bra mycket dåligt. Helgerna har varit skoj, var och en på sitt eget sätt och veckorna har flutit på precis som vanligt. Det är en mus i vårt hus på jobbet. och jag tyckte att det luktade lite konstigt idag. det visade sig vara döden, musen alltså. Uuurk. Bara jag slipper ta hand om den. huuuh.
Granadalördagen var bra. Jonte är nog den roligaste människan på planeten. Vi lyssnade på Fred Å i parken och dansade bugg till Lasse Stefanz. Alla andra är också bra som gjorde kvällen bra. och alla andra också för den delen! (:

Idag fick jag veta något som gjorde mej rädd, orolig och liten. Lyckligtvis var det inte så illa som för tio år sedan, men ändå. Det är ändå hemskt. Jag ska tänka på I lite extra ikväll innan jag går och lägger mej ikväll.
overandout
/li.

Inga kommentarer: