måndag 29 november 2010

sunday bloody sunday

Första advent... det är helt sjukt. När jag kom hem var det sommar...Nu är det nog snart 2-3dm snö ute. Gaaalet. För ett år sedan jobbade jag för fullt i värmen i Darwin. :) Då slapp jag tjatet från mamma. USCH!

När jag är själv sitter jag och tänker att jag är dum och att jag ska försöka. Men så fort jag går utanför mitt rum kommer mamma och tjatar, klagar eller bara pratar nedlåtande med mig. Försöker hitta vad som är fel, trots att det inte är nåt fel och då blir det fel. Jag blir arg och går in på mitt rum igen. Jag får i och för sig ganska mycket gjort på mitt rum nu. Jag är nästan klar med mina fotoalbum som jag höll på med innan australien så nu ska jag börja på Aussie albumen det ska bli sjuuuukt kul! det kommer bli så många bilder. Jag har sållat ut bland bilderna och från augusti till februari har det nu blivit 250 bilder... från typ två-tretusen. det är rätt bra! Men kanske får sålla lite till.

Imorgon är det ny vecka. Jag måste till Arbetsförmedlingen imorgon. ;( Sen kommer det nya filmer imorn igen. :)
Nu ska jag väl sova snart!

li.

Inga kommentarer: